
La Comissió del Carnaval d’Agramunt ha organitzat un concurs de disfresses dins el marc del Carnaval d’Agramunt 2022 com a acte substitutiu a la Rua de Carnaval.
Concretament, es tracta d’una desfilada on els participants lluiran les seves disfresses damunt una passarel·la. Us animem a participar-hi!!!
La desfilada comptarà amb un invitat d’honor El Postureig Lleida
Consulta les bases de la desfilada.
Trets més importants del concurs:
Poden participar-hi tots els habitants de la vila independentment de la seva edat.
El motiu i els materials són completament lliures, no cal que tinguin relació amb el tema del Carnaval.
Hi ha tres categories:INDIVIDUA
PARELLA (dues persones)
Grup (entre 5 i 10 persones)
Obsequis solidaris per tots els participants que servirà per recaptar diners per a més de 20 moviments benèfics que té el Sr. Postu!!
Les inscripcions són online omplint aquest formulari: https://forms.gle/RLueuYj55kfnR1DW6
Es podran fer inscripcions fins el dimecres 23 de febrer de 2022.
El públic que vulgui assistir a l’acte pot reservar el seu seient a l’oficina de turisme o a través d’aquest link: https://www.entrapolis.com/entrades/xurri-fashion-desfilada